CAUTA PRODUS
PRIMA PAGINANOUTATI/STIRI PRODUCATORISUSTINERE TEHNICACUM COMANDCONTACT
 
COMENZI, SOLICITARE
DETALII SI PRETURI
 
  Cum comand



TERMENI SI CONDITII


privind derularea comenzilor si informatii pentru cumparatori



Informatiile de pe sit


Informatiile despre produsele comercializate de catre noi, preturile si termenele de livrare de pe acest sit sunt verificate permanent. Totusi, nu ne asumam raspunderea pentru eventuale greseli sau pentru modificarea unor informatii care nu ne erau cunoscute la momentul actualizarii. Preturile si termenele de livrare pot suferi modificari fara preaviz. Va rugam sa ne consultati de fiecare data inainte de plasarea unei comenzi! Va stam la dispozitie in zilele lucratoare, intre orele 09:00 - 17:00.

Informatiile cu date de facturare si de livrare precum si orice alte informatii primite de la clienti sunt tratate confidential. Aceste informatii nu sunt stocate pe nici un server public, nici macar pe cel pe care este gazduit situl nostru. Aceste informatii sunt utilizate 
de catre Alexe Electronice AE s.r.l. exclusiv pentru onorarea comenzilor precum si pentru activitatilor de asistenta tehnica si promovare comerciala. Prelucrarea acestor informatii este supusa legislatiei in vigoare din Romania si ne asumam intreaga responsabilitate in acest sens..

Denumirile de marca utilizate in acest sit sunt marci inregistrate ale apartinatorilor.

Preturile si specificatiile tehnice se pot modifiac fara preaviz.



Preluarea comenzilor


Contacti-ne prin orice modalitate si transmiteti-ne:

- denumirea produselor pe care le doriti si cantitatea
- datele dvs. de facturare si livrare







persoane juridice: -
denumire companie



- Cod Unic de Inregistrare



- numarul de inregistrare la Registrul Comertului



- adresa de facturare



- adresa de livrare, daca difera de adresa de facturare



- contul si banca







persoane fizice
-
nume, prenume



-
Cod Numeric Personal



- adresa din actul de identitate



- adresa de livrare, daca difera de adresa din actul de identitate

Va rugam sa ne trimiteti si datele dvs. de contactare - telefon, adresa de e-mail - pentru a va putea tine la curent cu derularea comenzilor.



Plata

Conditia standard de plata este avans 100%. Va vom transmite o factura proforma pentru plata in avans. Va rugam sa o achitati prin virament, on-line banking sau cu numerar la orice ghiseu de banca.
Pentru achitare cu numerar la banca nu trebuie sa aveti cont deschis; trebuie numai sa prezentati factura proforma, sa aveti la dvs. un act de identitate si sa faceti plata conform facturii proforma. Recomandam sa achitati la un ghiseu al Bancii Transilvania, caz in care comisonul de tranzactie va fi minim iar ranzactia are oc in cca. 1 - 2 ore.

In cazul in care produsele comandate sunt pe stocul nostru, clientii care sunt persoane juridice pot achita si cu numerar la sediul nostru la ridicarea comenzii.



Confirmarea comenzilor

Dupa incasarea contravalorii comenzii dvs. va vom lansa comanda si va vom confirma comanda in termen de 1 - 3 zile lucratoare.



Termenul de livrare

Termenele de livrare indicate in situl nostru sunt orientative si nu au valoare contractuala. Termenele de livrare depind de curieri si cateodata de situatii ce nu pot fi prevazute. Vezi fi informati de eventuale modificari de termene de livrare de indata ce astfel de situatii ne sunt semnalate.

Termenul de livrare asumat se socoteste de la data cand contravaloarea comenzii a fost incasata de catre noi in cont.

Daca produsele comandate sunt in stocul nostru sau atunci cand acestea intra in stocul nostru veti fi avizati de livrare.



Livrarea

Produsele comandate se pot ridica de la sediul nostru sau pot fi livrate printr-un curier agreat de catre cumparator. La livrare prin curier, costul transportului cade in sarcina cumparatorului. Daca doreste, cumparatorul poate sa ne solcite asigurarea transportului, tipic 1% din valoarea produselor livrate. Costul asigurarii va fi suportat de catre cumparator. Comenzile cu plata dupa livrare vor fi asigurate obligatoriu la transport.

Costul aproximativ al transportului spre majoritatea orașelor din Romania este de 20-30 lei (TVA inclus), dar depinde de transportatorul ales, de locatia de destinatie si de greutatea volumetrica a marfii comandate. Costul exact poate fi aflat contactand transportatorul agreat. Sau contactati-ne pe noi si ne interesam pentru dvs..

Pentru comenzile livrate prin curier - noi impachetam cu grija marfurile. Totusi, nu ne asumam nici un fel de raspundere pentru eventuale deteriorari ivite la transport. De aceea recomandam asigurarea marfurilor pe parcursul transportului.

Pentru produsele aflate in stocul nostru livrarea se face dupa cum urmeaza:
- in caz de ridicare a comenzii de la sediul nostru: comanda se poate ridica dupa avizare in timpul orelor de lucru

- in caz de expediere a comenzii prin curier, livrarea se va face dupa incasarea contravalorii comenzii, - in aceeasi zi daca banii s-au incasat si noi am confirmat comanda pana la orele 14:00, altfel in ziua lucratoare urmatoare







Produsele care nu sunt in stoc la momentul comenzii vor fi livrate cel tarziu a 2-a zi lucratoare dupa sosire, dupa avizarea de livrare.



Documente care insotesc marfa livrata

- factura fiscala
- certificat de garantie si calitate
- Document privind DEEE
- Daca e cazul, copie dupa certificatul de conformitateal marfurilor



Retur de marfa

Marfurile care la momentul comenzii nu se afla in stocul nostru nu beneficiaza de dreptul de retur neconditionat.

In orice situatie, returul marfurilor comandate necesita diagnosticarea problemelor ivite si o aprobare de retur (RMA) din partea noastra, impreuna cu instructiuni de retur. Returul de marfa se accepta in conditiile legale in vigoare. Nu returnati marfuri comandate fara aprobarea noastra, nu le vom accepta la primire!

Va rugam sa ne consultati intotdeauna inainte de plasarea unei comenzi pentru a evita situatii neplacute de genul comenzilor gresite. O buna parte din produsele noastre isi pierd proprietatile de ”produs nou” dupa desigilare, motiv pentru care nu putem accepta retur decat in situatii justificate.



Service in garantie

In perioada de garantie produsele reclamate si recunoscute a avea defecte de fabricatie vor fi repuse in functiune sau inlocuite la alegerea noastra, in conformitate cu cele stipulate in certificatul de garantie si calitate. Acceptarea returului in perioada de garantie in vederea repunerii in functiune a produselor defecte se face in urma unei reclamatii adresata noua de catre cumparator si in urma diagnosticarii defectului de catre noi, dupa care emitem acceptul privind returnarea marfii defecte la noi.

Atragem atentia ca defecte datorate utilizarii inadecvate a produselor sau operarii fara respectarea instructiunilor de utilizare nu sunt acoperite de garantie.



Service postgarantie

Daca nu se stipuleaza altfel in certificatul de garantie si calitate, produsele comercializate de noi au o durata normata de functionare de 5 ani si in aceasta perioada se asigura service postgarantie contra cost dupa expirarea garantiei. Asiguram service contra cost si pentru produse defectate in perioada de garantie din motive ce nu sunt acoperite de garantie.

In urma defectarii cumparatorul trebuie sa reclame defectul la noi. Vom diagnostica problema ivita si vom trimite instructiuni detaliate privind repunerea, in functiune, durata necesara reparatiei si pretul serviciului de reparatiei. De regula pentru reparatie se percepe un pret pausal care depinde de tipul produsului ce va fi reparat. La acesta se adauga, dupa caz, costurile de transport a produsului reclamat de la cumparator la sediul nostru si retur, precum si costuri ocazionate de transport international. Plata serviciilor de reparatie se face 100% in avans.



Informatii privind reciclarea DEEE

Alexe Electronice AE s.r.l. este inregistrata si autorizata privind punerea pe piata a produselor ce devin cu timpul deseuri de echipamente electrice si electronice (DEEE) la Agentia National pentru Protectia Mediului cu numarul de dosar:
RO-2010-06-EEE-0602-II

Odata cu marfurile comandate primit si un document privind reciclarea aparaturii electrice si electronice achizitionata de la noi dupa ce aceasta iese din functiune. Va rugam sa respectati instructiunile din acel document.

Pentru produse vandute de noi inainte de 01.ian.2007 si care au devenit nefunctionale va rugam de asememea sa le returnati la noi in vederea reciclarii corespunzatoare. Costul transportului de la locatia dvs. la noi va fi preluat de catre AE. Contactati-ne in avans pentru detalii.




Litigii, contactare ANPC

In cazul in care intre cumparator si vanzator apar litigii care nu pot fi rezolvate pe cale amiabila, atunci partea vatamata se va adresa autoritatilor legale competente in rezolvarea litigiului. Cumparatorul poate depune o reclamatie la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, Comisariatul Municipal Bucuresti, str. Transilvaniei nr. 2, sect. 1, cod 010798, tel info-consumator 0800 080 999 (linie telefonica cu apelare gratuita), tel. 021/310.63.75, 021/9660, fax. 021/310.63.80, e-mail: reclamatii.bucuresti@opc.ro, www.anpc.gov.ro.



15.feb.2012
Alexe Electronice AE s.r.l.
Cristian Alexe
administrator




 
Termeni si conditii   ANPC   Autorizare reciclare DEEE © 2017 ALEXE-ELECTRONICE.RO
Prieteni